Sunday 25 November 2012

30% korting op Exploratory workshop van James Lyndsay!!


Op de Eurostar test conference 2012 dit jaar kwam ik James Lyndsay tegen...

Ik ben naar de Eurostar Conferences 2012 geweest in november en ik heb daar aardig wat geleerd. Daarover volgt nog een blog.

Een van de organisatoren is James Lyndsay. Ik ken hem via Twitter en zijn blog en volg hem al een tijdje. Ook heb ik hem ontmoet op de Agile testing Days van vorig jaar. Hij geeft, waar de vraag is, Exploratory Test workshops en ik wilde eigenlijk dit jaar al naar zijn workshop, maar ik kan niet alles tegelijk. Ik kwam hem tegen op het testevent en vroeg of hij nog van plan was om nog eens naar Nederland te komen. Hij gaf aan dat hij daar nog geen ideeën over had, maar als ik minstens vier mensen kon vinden die geïnteresseerd zijn, dat hij dan naar Amsterdam komt om een workshop te geven.

Via Linkedin en Twitter heb ik inderdaad een aantal mensen gevonden die interesse hebben in zijn workshop, dus ik hoef niet zelf naar Engeland te reizen, hij komt hierheen. Nu dat redelijk zeker is (mensen moeten straks nog wel gaan boeken natuurlijk), ga ik toch maar even door met het promoten van deze workshop.

Één van de meest ervaren testers en trainers in Exploratory Testing

Als je het over Exploratory testen hebt denken veel mensen aan James Bach en Michael Bolton, maar er zijn natuurlijk veel meer mensen actief en bezig met deze aanpak. Er worden echter nog niet zoveel trainingen gegeven op dit gebied. Zelfs als je de training van Michael of James hebt gehad is dit een aan te bevelen toevoeging op je kennis en kunde. Zijn workshops bestaan uit veel oefenen en oefenen en proberen. De workshop is daarmee dan ook geen monoloog van James, maar een samenwerking tussen James en de deelnemers. Wat mij betreft de beste manier om je kennis op te doen binnen een 'leslokaal principe'

30% korting als je nu al je interesse toont!!

Ik ben blij dat ik niet hoef af te reizen naar Engeland of ergens anders en misschien zie ik jou ook volgend jaar in de workshop?
James heeft een pagina gemaakt waar hij meer informatie op heeft gezet en als je je aanmeldt als geïnteresseerde dan krijg je 30% korting op de workshop, als je die dan later ook boekt. Dus zeker vrijblijvend, voor James om te peilen met hoeveel mensen hij rekening moet houden en zich voor te bereiden. Hij zal dan ook zelf de verdere communicatie doen.

Meld je snel aan op http://unbouncepages.com/exploratory-testing-in-amsterdam-2013/

Mocht je denken aan een in-house training, want die doet James ook, neem dan even contact op met James, of met mij, dan geef ik je contact informatie door.

Tot ziens op de workshop,
Rob van Steenbergen

No comments:

Post a Comment